chater till Rhodos

Dag 1

Kl 14,50 komma bussen  som skull gå mot dala Airport . Sen checkar vi sen gick vi till vip rummet. Kl 17.00 börja dom släppa på folk på planet. Vi satt på rad 1.  Senare så visa dom en säkerhets film. Sedan var vi färdiga för start.  Sedan kl 22,00 börja vi närma oss Rodhos.  Sedan kl 22,40 landa vi på Rodhos i då var det 20 +.  Senare gick vi på bussen som skulle ta oss till hotellen vi kom till hotell kl 23,30 ca då checkar vi sen gick vi och åt mat.

Dag 2

Vi åt frukost kl 09,00 det var gott sen gick vi ut och tittar på hotell område.  Sen var det lunch sen efter lunch gick vi ut och tittar i affärer sen så bada vi i poolen och i havet. Sen på kvällen var det show. Den var bra. god natt.

Dag 3

Vi börja dagen att äta frukost och sen gick vi till stranden låg dä till lunch . Det var skönt. Vi badar i havet. Sen efter lunch så åkte vi tåg rund Rodhos. Det kul få se lit mer av Rodhos.

Dag 4

Vi åt frukost sen drog vi in till Rodhos stad. Se lite av den. Och vi shoppar och tittar lite i gamla staden. Det var fint. Sen åkte vi till backar till hotellet. och åt kvällsmat..

Dag 5

Vi ha varit på strand fram till lunch. Sen gick vi ut och tittar i affärer i Rodhos. Det. Finns många affärer. Sen på kvällen var det musik underhållning vid pool baren.

Dag 6

Vi åt frukost sen gick vi tills trind låg dä fram till lunch.  sen gick vi och bada i poolen efter lunch det var och skönt sen på kvällen var det musik underhållning den hoppar vi över för vi skulle upp tigit på lördag.

Dag 7

Vi åt tidigt frukost att vi skulle åka båt till Lindos det var sen bär det av med båten mot Lindos. Var fint och sitta och tittar sen kommer vi till Lindos. Vi börja med att ät lunch sen gick vi upp till Akropolis. Det var en lång uppförs back och det var varm. Men det gick bra det  var finns i Akropolis. Sen på kvällen var det show med eldsläckare det var kul och fin.Se var det god natt.

Dag 8

I dag skulle vi åka hem och bussen komma kl 10,20 sen komma vi till flyg palatsen då checkar vi sen fik vi pauser en säkerhets contoll sen kl  12, 20 börja dom släppa på folk på planet. Sen kl 12,50 bär det va mot Borlänge kl 15,30 land vi Borlänge det var en bra resa.

du kan läsar mer om hottel vi bodde på här http://www.ving.se/grekland/rhodos-vastkust